kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. jan. 23.

Öt méterre az alvó vaddisznótól !





Dóra lányomat ébresztettem,hogy jöjjön velem vaddisznót nézni. De ilyen a fiatalság: Dóri a másik oldalára fordult és aludt tovább.Amikor bemásztam a kert kapuján (engedéllyel) nagyon erős széltől zúgott az erdő,és a fák ágai összecsapódtak .Na, gondoltam legalább most tudom merről fúj a szél,  így nehezebben érzik meg a szagomat a vadak.Amikor egy- két nagyobb ág leszakadását hallottam, már nem is voltam olyan lelkes a szél miatt.Először gondoltam dámokat fotózok ,mert azok is vannak ezen a helyen . Végig látogattam az ismert tisztásokat,  ahol szarvasoknak kellett volna legelészniük ,de egy fia dámot nem láttam.Vissza a disznókhoz, a kerítés mellett már hallottam egy visítást, legalább őket megtaláltam.A kerítés mellett a sárban caplattam a szél zúgott,amikor megpillantottam az alvó disznót az erdőben.Gyorsan letettem az állványra helyezett gépet, fotóztam néhány kockát .A disznók nagyon közel voltak,talán meghallottak valamit mert mozgolódni kezdtek és odébb álltak.Itthon néztem meg a sigma 191mm-en volt ,és teljes kockát fotóztam. Jó közel sikerült megközelíteni . Ezek után még  néhány kockát készítettem  róluk az erdőben, de sajnos sok volt az ág, de talán lesz ez még jobb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése