kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. febr. 6.

Új vendégek a lesben és az etetőn








A zord hideg ellenére kimentem fotózni  a leshez Nadapra. A  friss hóban láttam, hogy nyomok vezetnek a kunyhómhoz.Odaérve kinyílt az ajtó és egy apa és lánya mosolygott rám a lesből.Gondolták kipróbálják milyen a látvány egy ilyen üveg mögül.Nem haragudtam érte hiszen  semmit nem bántottak, és ők is szeretik a természetet és nézelődtek egy kicsit.A vendégek távozása után feltöltöttem az etetőt és már kezdődött is az előadás a természet színpadán.A madarak nagy csapatokban rohamozták az etetőt.A szokott fajokon kívül megjelent  meggyvágó úr feleségével, erdei pinty úr, és citromsármány kisasszony akiről nem tudtam jó képet készíteni.Volt olyan cinege aki úgy gyalogolt oda az etetőhöz mert repülni nem tudott, az erdei pinty is nagyon gyengének látszott.Nagy sikere volt a margarinnak amelyből a rigó,cinegék,csuszka,szajkó és a harkály is  fogyasztott. Ölyvem a fa tetejéről nézte az előadást,sajnos róla elfeledkeztem.Kitartás  madárkám nemsokára ismét megyek és nem maradsz éhen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése