kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. jan. 8.

Ölyvek Nadapon











Vidáman indultam bevásárolni a baromfi boltba.Nem  mintha nagyon szeretnék boltba járni csak tudtam,hogy néhány csirkefarhát is a kosárba kerül.Nem takarékossági szempontok vezettek a farhát vásárláshoz, hanem előre megfontolt fotózási szándék.Az ölyvek szeretik a csirke farhátat. A bevásárlás után gyorsan autóba ültem,irány Nadapra a leshez.A beszálló a kívánt helyre került,és már figyeltem is a jövevényeket .Először cinegék jöttek,de nemsokára jött ölyv is.Arra az ágra szállt , ahova én szerettem volna.A cinegéket nem zavarta a táplálkozó ölyv , vidáman hordták a magokat tovább.Erről videót is készítettem ,de gyakorolni kell a filmezést mert sok az életlen rész benne.Csodálkozom azokon a vadászokon akik vadászhatóvá szeretnék tenni ezt a madarat,ha veszélyes lenne félnének tőle más fajok. Volt amikor fácán sétált el mellette minden félelem nélkül. Bezzeg amikor a karvaly  beszáll,  abban a pillanatban csend lesz és nem mozdulnak a bokorból a madarak,csak később kezdik szidni a gyilkost.Az ölyv elszállása után röpképeket próbáltam készíteni a cinegékről.Hát van még mit fejlődnöm.Utoljára érkezett a harkály, aki mindig összekeni magát  margarinnal,hogy ne mutasson jól a fotón???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése