kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. jan. 1.

Végre napsütés és fotózás







Végre eltűntek a felhők és napsütéssel búcsúztattuk az óévet.Már kora reggel az ölyves lesben kezdtem a fotózást.Még mindig csak szarkák jöttek ,de sajnos kevés folt a fény. Gyors reggeli után Nadapra indultam fotózni.Itt feltöltöttem az etetőt ,és beszereztem az erdőből néhány mohás fatörzset díszletnek és már készenlétben vártam az etetőre érkező madarakat.A szajkóknak vittem egy csirkeaprólékot is.A cinegék pillanatokon belül táplálkozni kezdtek.Közben megékezett a nagy fakopáncs ,meg Zoli barátom akivel közösen tatjuk fenn a leshelyet.Exponáltunk is rendesen ,amikor egy nagy madár árnyéka úszott el les felett.Nemsokára kiderült ki volt őkelme mert leszállt elénk két méterre egy ölyv,majd egy másik és enni kezdtek.Gyorsan teltek a memóriakártyák,egyik madár egy méterre ült be az üveg elé.Végül a karvaly érkezése zárta ezt szép napot.Íme néhány fotó a csodás élményekből.Remélem 2012-ben is lesz miről írnom.BÚÉK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése