kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. jan. 2.

Disznók között



Azt hittem nehezebb lesz átmászni fotós hátizsákkal a disznós kert kapuján. Nem illegális mászásról van szó,a mászásra pedig engedélyem volt. A vadászat holnap lesz,addig csinálhatok néhány fotót a vaddisznókról.Bent elkezdődtek a gondok,várjak amíg elém kerül legalább egy malacka,vagy cserkeljek ?Végül a cserkelés mellett döntöttem .A disznók nagy hanggal voltak elindultam a hangok irányába,de előbb észrevettek mint fotózni tudtam volna.Ezután vártam ,de nem jöttek.Végül a második cserkelés hozta meg az eredményt sikerült néhány dokumentum fotót készítenem.Egy izgalmas élményem is volt.Egy malac valahogy kibújt a kerítésen és hívta a kondát, egy nagyobb disznó odament hozzá .A hazafelé vezető utam pont a malac és a nagyobb disznó között vezetett el.Hát igencsak  nézegettetem a kerítést hova is ugorjak fel állvánnyal a kezembe.Szerencsére mindketten elfutottak az erdőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése