kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. febr. 21.

A nagy vadász






A harkály dobolt a fán,zöld küllő kiáltott  tavaszt amikor közeledtem  a Nadapi lesemhez.. Az úton a les felé egy hóember állta az utamat ,amelyet vidám emberek építettek akik előttem jártak itt.Az etetők feltöltése után ,nagy nehezen megtisztítottam az üveget, és már fotóztam is.Minden a szokott módon történt a cinegék jöttek mentek, amikor bevágott egy karvaly .A sikertelenség után négy öt perces pihenő következett, majd újabb támadás.Mivel a cinegék előre jelezték a ragadozó érkezését már készültem az akcióra .A madár süvítve keringett az etető körül, de esélyem sem volt, a fotóra még a keresőbe se tudtam befogni.A vadászat közben néha leült pihenni valamelyik fára, itt készítettem róla képeket.A  karvaly végül sikerrel járt, egy bevágás után lecsapott a földre, és a karmai között volt egy cinege.Sajnos csak olyan képet tudtam készíteni róla ahol lemaradt a feje.Sajnáltam a kis madarat de a karvalynak is élnie kell ez a természet törvénye: van aki vadász van aki áldozat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése