kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2013. jan. 14.

Második fotózás az ölyves lesnél

 

 Végre sikerült kimennem madarászni egy kicsit. Nehezen fotózásra alkalmas állapotba hoztam az üveget a lesen. Sokáig ültem mire megint egy kíváncsi szajkó odament a húshoz, utána gyorsan érkeztek az ölyvek úgy látszik a szajkó az előkóstoló a királyok előtt. A Zsombortól  kapott rókának felnyitottam a hasát ,hogy az ölyvek jobban  hozzáférjenek. A hóban sok rókanyomot láttam .Ami jó is meg nem is mert így sokkal hamarabb fogy el a hús az etetőből.Esetleg a koma nappal is előjön egy kis fotózásra.Sajnos a fény még mindig  kevéske volt a jó képek készítéséhez.Kéne egy új lencse!Csak a feleségem van ebben a kérdésben más véleményen?? Várom a előre jelzett nagy hideget ,hátha folytatódik a csoda a lesem előtt.

 

 A szürkék nagyon óvatosak,és tízen voltak.

De felbátorodtak és ott szambáztak az üveg előtt 1m-re.

 Egy kis csetepaté is volt.
 Meg fenyegetés.
 Pózolás
 Végre egy madár odament a rókához.

Talán ez lett a legjobb,csak a szárnya vége maradt le.


 Tiszteletlen szürke varjú.
 Röpképpel is próbálkoztam  ISO 1600-on.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése