kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2013. jan. 20.

Amikor a pesti ember téved


Nagyon vártam a hétvégét mert nagyon hideget jósoltak a meteorológusok ( nálunk pesti embernek is mondják). Gondoltam az ölyvek étvágya arányban lesz a hideggel . Szombatra még egy kis napsütést is jeleztek, ami tovább fokozta várakozásomat. Már a lesnél vártam Zoli barátomat .Nagy nehezen  bepréseltük  magunkat a lesbe. Az ablakon máris hatalmas páraréteg képződött ami lehetetlenné tette a fotózást. Már 10 mécses égett az üveg alatt .Néha ekkor voltak pillanatok amikor csinálhattunk néhány kockát.
 Különböző   elméleteket gyártottunk a pára keletkezésére. Próbáltuk papírtörlőbe  fújni a párát. A magunk ellőtt tartott papírtörlők miatt úgy néztünk ki  mintha kitört volna az ebola járvány. Az ölyvek is lazábban jöttek mint eddig. A fotózás után pedig autót mentettünk mivel nem tudtunk visszamenni  az aszfaltra.Toltuk ástuk a két járgányt.Ha nincs az traktoros akkor még mindig ott rostokolunk az erdőben.
 
 A rókát megtaláltam a hó alatt.
 Másik madár a rudin.
 A farhát is fogyott.

 A szajkó is kíváncsiskodott ,húst szertett volna lopni.
 Elvihetem ezt a husit??
 Távoli rokonok.



 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése