kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. okt. 14.




Kudarcok és új tervek

Jégmadarat szerettem volna fotózni ezzel a megoldással. A vízben egy  üvegszálas hálóval bevont keret ,benne sok razbóra. Felette egy beszálló ág. Sajnos jégmadarat csak egyszer láttam itt akkor nem voltam a lesben.Elhatároztam, hogy elviszem innen rejtekemet.
,
Először felvonszoltam a töltésre. az utánfutóban látható a háló.
Azután utánfutóra tettem,és elautóztam a kettes tóig.
Ezután jött a neheze a kettes tó iszapjában kellett 100métert húzni az iszapban.
A tó leengedése után marad itt egy kevés víz. Kapával kimélyítettem egy gödröt és apró halakat tettem bele. Most várom a gémeket kócsagokat halebédre, meg akciós jelenetekre.
A les a helyén, irány észak-kelet.
Egy régebbi barázda billegető fotóm.
Kormoránok keserítik a halászok életét.














1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem ez a jégmadaras próbálkozás megért volna még egy kis türelmet. Láttam benne fantáziát!
    Üdv:Balázs

    VálaszTörlés