kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. szept. 26.







Őszi vendégek

Nagyon nehéz volt átvonszolni a fekvő lesemet a nádason ,és az iszapos részeken amíg a megfelelő helyre értem. Újra kiszáradt a halastó medre Líviában  ,terített asztalt kínálva
a gázlómadaraknak. A lesem itthon pihent a fa alatt. Éppen a jégmadaras lesemet állítottam be , amikor találkoztam egy  természetfotóssal ő mutogatta a gépén fotóit. Néhány kép felkeltette az érdeklődésemet emiatt vittem rejtekemet a tó kiszáradt partjára, ahol első vízimadaras fotóimat készítettem.                                                  
 Először a megszokott cankók jöttek. Pajzsos cankó




 A madarak körülvették lesemet és megkezdődött  a keresgélés.
 Néha nyújtóztak egyet.




 Nagyot dobbant a szívem mikor először megláttam az ezüstlilét.
Szerencsére a les irányába jött készítettem néhány kockát róla.
Az ezüstlilék  nagy kötekedők a folyton belekötöttek a bíbicekbe itt éppen egymással  küzdenek.
                                                                                       
 Harmadnapra ismét kimentem a lilék ott voltak ,de nem jöttek közelebb ,csak a billegetők fürödtek a les előtt.

                                                                              

                                       
                                                                                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése