kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. okt. 23.

 A szarvasok győztek




A nadapi lesemben üldögéltem és néztem a kis kosztosaimat amint szorgalmasan hordják a szotyolát az etetőből. Ekkor furcsa hangra lettem figyelmes.A hang a röfögésre emlékeztetett,de mégsem volt az. Barcogás a dámok szerelmi élete zajlott az erdőben. Az erdő több pontjáról hallatszott a szerelmes bikák nőstényeket hívó szava. Itt az alkalom gondoltam végre le tudok fotózni egy önfeledten barcogó bajnokot. Cserkelve próbáltam a legközelebbi bika közelébe férkőzni, gondosan figyeltem a csendes járásra.A hang egyre közelebbről hallatszott,de akárhogy tekingettem nem láttam semmit.Már  30 méterre halottam a barcogást leültem egy fa tövébe hátha közelebb jön  dámúr. Vagy fél órát üldögéltem amikor elhatároztam közelebb megyek. Ekkor már láttam a dámokat ,de ők is engem mert elszaladtak. A terepet utólag megszemlélve elég sűrű erdőrészen zajlott a nász.Talán így védekeznek ezek az "okos " a dámok a cserkelő vadászat illetve fotózás ellen.Vigaszt jelentett az őszi színeit próbálgató erdő fenséges látványa.


Ilyen volt reggel az Öreg tölgy a Mária-völgyben .




A  lombokon gyönyörűen sütött át a nap. Igaza volt Széchenyinek több erdőzúgás.




Az etetőnél sikerült azért néhány fotót készíteni a csuszkának örülök legjobban.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése