kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. szept. 16.

Jurassic park




Valóban olyan érzés keríti hatalmába  az embert  mintha a Jurassic  parkba lépne, amikor kinyitja a nagy kaput amely a vadaskertbe vezet. Feltárul a titkok birodalma .Próbál minden érzékével  figyelni meglátni észrevenni a vadakat amelyek sokkal jobb érzékszervekkel vannak ellátva mint mi.Végre sikerült néhány felvételt készíteni  néhány bentlakóról , nagy örömömre.



Már azon gondolkodtam hogy felállok  a vadászok által készített lesemből,  és hozzávágok valamit a mögöttem rikácsoló szajkóhoz. Amikor végre megjelent a szórón az első disznó.  Nem takarta semmi a fények pedig szűkösen  elegendőek voltak a fotózáshoz. Izgatottan  nyomtam le a gombot, féltem meghallja az expó zaját ,de nem történt semmi. A gép mögé bújtam és kattogtattam erősen. E Eszegetett , közben az erdőt nézte várta a társakat. Nemsokára sokan lakmároztak a szórón.
Ez a példány egészen közel jött ,így 300mmm-re húztam össze a sigmát és elkészült ez a fotó. Sajnos a fények egyre fogytak így sok kép bemozdult.
 Második nap.

A következő nap .Bár rosszabb széllel ,de a délután ismét a lesben töltöttem. A disznók estefelé ismét előjöttek rejtekükből. A kirakott almát eszegette   a tisztás szélén ez szép állat.

Majd megindult és keresztben átvágott  a tisztáson . Pont így terveztem a látvány gyönyörű   volt a keresőben, csak fény volt nagyon kevés, nagyon szép emlékfotó sikeredett.

Az erős kattogást talán meghallotta és a les felé nézett. Igaza volt Almási Pistinek a délutáni les jobb ,mert nem kell korán kelni ,és még látni is valamit.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése