kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. ápr. 22.

Itató építés kalandokkal 

Az  első vendégek az itatón

                                                                        Csilpcsalp füzike fürdés után
                                                                                    Barátposzáta tojó

                                                            Őszapó
                                                    Meggyvágó hím
                                            Ez szajkó lenne

                                                                            Igyatok madárkák
                                                                                               Íme az itató

                                                                                     Oszlopok leásása

Kedves barátom, aki mindig segít nekem a lesek építésében ,most is ott tüsténkedett a legújabb és legnagyobb itatóm építésénél. Már csak két fatörzsért mentünk be az erdőbe amelyet az itató oldalára szerettünk volna felerősíteni .Motoros fűrésszel   hamar méretre vágtuk a kidőlt fákat,és elindultunk kifele az erdőből .Én értem vissza az itatóhoz hamarabb.Vártam  segítőmet a másik fatörzzsel ,de csak nem akart jönni.Visszamentem, kiabáltam ,az autóval dudáltam,semmi.Ezután módszeresen próbáltam átvizsgálni azt az erdőrészt ahol jártunk, de nem találtam semmit. A telefonját is megcsörgettem sikertelenül.Egyre idegesebben kerestem öt,és az agyam már a következő lépésen járt amikor az időközben odaért Zsuzsi telefonált ,hogy itt van az én keresett barátom,csak eltévedt egy kicsit.Nagy volt az öröm ,az itató is elkészült. Íme néhány fotó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése