kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. máj. 5.

Csodás nap a vízparton

                                 A nyári ludak gondos szülők a tojó és gúnár együtt vigyáz a kislibákra

                                                                             Veszély esetén irány víz


                                        Egy tőkésréce tojó is gyanúsan méregette az üveget
                                           A lile lamúr kezdete (sajnos csúcs bemozdult)

                                                                                      A hím lile öröme
                                                                     Egy szárcsa reggeli toalettje
Mostanában elkerült a fotós szerencse, alig  tudtam fotókat készíteni. Nem történt semmi a leseknél.Pedig én felkészültem , itatót építettem ,a tópartot pedig tisztára gereblyéztem  ahol a madárkának kéne korzózni. Az elmúlt vasárnap is unalmasnak indult.Csak néhány cankó látogatott meg . Már a hazaindulást fontolgattam mikor a tavon megláttam a libacsapatokat akik a lesem előtt vezették a kislibákat legelészni a tóparti búzatáblába. Kattogott a masina rendesen tellett a memória. Az utolsó kockákra egy kis lilepár intim jelenete került, beérett a munkám gyümölcse  ,boldogan tértem haza. Még sok ilyen napot!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése