kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. márc. 19.

Bánat és öröm

Bánatos vagyok azért mert a kisvárosunk határában levő lesemet  vandálok szétverték.Örülök azért ,mert sokan értesítettek szóban és telefonon arról,hogy mi történt, együttérzésükről biztosítottak,és a segítségüket is felajánlották. Azért is örülök mert a Varázslatos Magyarország fotópályázaton a  32. helyezést értem el.

A Zsuzsival elmentünk Nadapi csillagvirágot fotózni,ő volt a derítőlap kezelő.A fotóktól nem vagyok elragadtatva, a szél is rettenetesen fújt. Rájöttem arra hogyan lehet ilyeneket csinálni.Most aztán tele vagyok tervekkel ,milyen virágokat lehetne megfotózni a lemenő nap sugarainál.Remélem lesz még sok kép amit    megmutathatok olvasóimnak.            
Az erdei leshez is kinéztem.
Szajkó  bejött fürdeni az ujjamat kellett kidugni a lesből nehogy kifürödje az összes vizet .Jól megnézte az  ujjamat elrepült és szajkó nyelven szitkokat szórt rám.

Erdei pinty az etetőnél.                                   
Vörösbegyem visszatért téli üdüléséről és tiszteletét tette nálam.

Itta tavasz, megindult az élet és sikerült erdei szürkebegyet fotóznom,ami igen ritkán kerül lencsevégre.
A díj átvétele a Természettudományi Múzeumban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése