kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. márc. 4.

A fotós hétvége kalandjai








A hétvégén sikerült kiszabadulni egy kicsit a természetbe. Csütörtökön megnéztem vízi lesemet . Kíváncsi voltam hogyan viselte meg a tél .Nagyon örültem mikor mindent rendben találtam.Ha már kint voltam behasaltam egy kicsit, megnézni milyen mozgás van a tavacskán.Sokáig alig mozgott valamit,de egyszer csak  olyan kacsákat láttam amilyeneket még soha.Otthon a határozóból derült ki csörgőrécék.Nálunk csak vendégségben vannak márciusban.   Már a hazaindulást tervezgettem amikor egy vidra vadászatát is megfigyelhettem.Nagy élmény volt látni ezt a ragadozót .Már sokat leskelődtem a vizek partján ,hol horgászat ,hol fotózás céljából de vidrát eddig három alkalommal láttam.Sajnos a fények miatt ezek a fotók sem lesznek kiállítva .Ilyen élményeken  felbuzdulva a hétvégén kétszer is kilátogattam a tóhoz, de csak tőkésrécékről  sikerült jó fényekben képet készíteni. Még vasárnap reggel az Adonyi- szigetre is kimentem hóvirágot fotózni .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése