kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2013. aug. 26.

Az első dámfotóm

Hangosan  pattogott a talpam alatt a murvás út amelyen a disznóskert aljába siettem.A szél alig fújt .Most mindent elriasztok 500méteres körzetben gondoltam. Amikor befordultam  az útról a kis erdei tisztásra földbe gyökerezett a lábam a látványtól. A tisztáson három dámbika feküdt körülöttük vaddisznók eszegettek a szórón. Gyorsan takarásba húzódtam elővettem a fényképező gépet ,állványra tettem és térdelve fotózni kezdtem a bokrok közül. Körülbelül 10 percet gyönyörködtem a látványban amikor , a dámok elszaladtak. Íme a fotók fogadjátok szertettel:

Itt még a lencse előtt volt valami növényzet



 Utána hiába próbálkoztam a kavargó szél miatt megérezték a szagomat a vadak .Itt vadmalackák jelzik hogy tudnak rólam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése