kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2013. aug. 20.

A " szelíd" vaddisznók.

A nyári munkáim végre elfogytak ,rögvest hátamra vágtam a fotós hátizsákomat,és megfelelő engedélyek birtokában a disznóskertbe mentem fotózni. Mivel meleg volt az itató mellet foglaltam helyet figyelve a széljárásra. Nemsokára disznó fújtatását hallottam  a hátam mögül. A vaddisznók ott sétáltak mögöttem és nem szaladtak el amikor megláttak. Gondoltam útban vagyok és más helyet választottam az itatóhoz közelebb. Ekkor érdekes dolog történt a disznók sorban előjöttek az erdőből és egyre közelebb jöttek nagyon szimatoltak szaglásztak felém. Mikor már 5-6métererre voltak, felhívtam Zsombort a vadászt ,hogy biztosan nem fognak megenni mint Zrínyit ezek a vadak.Biztosított ezek "kezes"  vadak és senkit sem bántottak. Ez megnyugtatott és tovább fotózgattam a  megszelídített disznókat.










Ebben a kocában bíztam legkevésbé.Szerintem nemsokára malacozik akkor veszélyes lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése