kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. nov. 19.

Új faj az itatón !

Mindig kíváncsian és irigykedve , olvastam mások bejegyzéseit amikor arról írtak ,hogy új fajt sikerült fotózniuk leshelyükön. Remélem felkeltettem érdeklődéseteket. A hétvégén sikerült kimennem az erdei lesemhez a Velencei- hegységbe.Részben hogy feltöltsem vízzel az itatót meg maggal az etetőt , azután meg leskelődjek egy keveset  .Már régebben motorfűrésszel kis csíkokat vágtam 4 darab farönkbe amit a les elé állítottam. A csíkokat margarinnal tömtem meg ,várva a harkályokat küllőket.Íme az eredmény.

 Légtornász . Mindig megcsodálom a cinkét ügyességét. A cinege is hájat ette a fából ,most az etetőre szeretne szállni.
 Léprigó inni jött.
 Sokáig figyelt az itatón ,de fürdeni nem mert.
 A meggyvágók rendszeresen járnak inni.
 Íme az új faj amit láttam  a közép fakopáncs.Sajnos látszik a háj amit a résbe tömtem.
 Szajkó vizes csőrrel,mert ivott egyet.
Meg ez is szajkó,csak állóban.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek,gyönyörű háttérrel!Régóta várok egy középfakopira!

    VálaszTörlés