kovcslajosfotonapl.blogspot.com

2012. dec. 28.

Erdei történet

 

 Sajnos sokáig nem volt időm kimenni  az erdei etetőmhöz fotózni .Csak etetni jártam ki nehogy kis kosztosaim éhen haljanak.Meg a nap se sütött igazán így a Bigma  fényereje kevés volt jó fotók készítéséhez.

 A nagy fakopáncs és cinege együtt eszi a margarint a fában kialakított üregből.



 Kékcinege szemből.
 Efgy szép példány.

Ez jobban teszik.

 Karvaly az etetőn.A harkály a fán volt mögötte amikor meglátta a karvalyt nagyot rikkantott és menekülni kezdett a karvaly meg utána.Amikor kijöttem a lesből megnéztem nem-e látok tollakat ,de szerencsére nem láttam semmit.Remélem megmenekült a hari.Most jut eszembe  a közép fakopit már régen láttam csak nem gyilkolta meg karmos úr.





 Az első igazán jól sikerült karvaly fotóm (nekem tetszik)










 Hazafelé szépen kelt a telihold.


 Szajkó a les melletti fán.
A kékcinegéknek mindig örülök.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése